S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

   ... Chcete se na něco zeptat, volejte (+420) 591 142 142, provolba 3. Jsme tady pro Vás od 8 do 17 hodin.

KATEGORIE

 

Naše firma nabízí kromě prodeje ekonomických systémů Money z titulu 
Konzultačního a prodejního centra (KPC)
rozsáhlou škálu podpůrných služeb a činností, kterými pokrýváme potřeby uživatelů
v Moravskoslezském kraji.
V naší nabídce naleznete také
nejrůznější doplňky a nadstavby
k tomuto nejrozšířenějšímu ekonomickému systému.
Náš tým specialistů je proškolen a certifikován přímo výrobcem, společností SOLITEA a.s

 

Servis výpočetní techniky, ekonomický a ERP software, POS hardware, servery, SW terminály      .... s komplexním poradenstvím a servisem!

KONTAKTY

Ing. Antonín Pohludka
Mírová 297/17
70300 Ostrava - Vítkovice
tel: +420 591 142 142
fax: není
apohludka(a)pimpala.cz

» Jak nakupovat
Jak nakupovat

 

Poptávka na zboží a služby:

Pokud kupující neuvede v emailové komunikaci své jméno a telefonní číslo, nebudou tyto poptávky vyřizovány. Pokud nechce kupující uvádět své osobní údaje v mailové komunikaci, může přednostě využít nezávazný poptávkový formulář na webových stránkách. Jak nakládáme s Vašimi osobními údaji se můžete dovědět zde.

 

Objednávání zboží a služeb:

Objednávku je možné učinit on-line prostřednictvím nákupního košíku na webových stránkách, emailem, telefonicky nebo poštou. Jakákoliv forma objednávky je závazná.

Objednáním zboží kupující akceptuje Obchodní podmínky prodávajícího. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky.

Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím.

Objednané zboží se stává majetkem kupujícího až po převzetí zboží a úplném zaplacení ceny.

V den expedice zasílá prodávající kupujícímu email s číslem přepravního listu a kontaktem na dispečink přepravní společnosti, která rozvoz zboží realizuje a u které si lze domluvit další podrobnosti doručení.

V případě osobního odběru zasílá prodávající kupujícímu informaci o možném vyzvednutí zboží na prodejně.

Další komunikace je mezi prodávajícím a kupujícím uskutečňována emailem.

 

Zboží objednávané přes náš E-shop si můžete odebrat a zaplatit několika způsoby.

Standardně je nastaven bezplatný osobní odběr na prodejně s platbou hotově nebo platební kartou.

Samozřejmě si můžete zvolit jiný způsob odběru a platby.

Zákazník je při převzetí zásilky (zboží) od dopravce popinen zkontrolovat neporušenost přepravního obalu a zásilku převzít, pokud je zcela v pořádku. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem či na přepážce škodní protokol a zásilku nepřevzít. Mechanické poškození zásilky je nutné nahlásit. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.

 

Možnosti dopravy:

Osobní odběr v kamenné prodejně

Objednané zboží si po potvrzení dostupnosti můžete vyzvednout v kamenné prodejně, Mírová 297/17, Ostrava-Vítkovice, telefon 591 142 142. Zaplatit můžete v hotovosti nebo využít platbu platební kartou.

PPL přepravní služba

Zásilka bude doručena druhý pracovní den od odeslání v čase od 9 do 18 hod, v některých lokalitách i do 21 hodiny. Přesný čas dodání v den doručení nedokážeme garantovat. Stav rozvážené zásilky je možné sledovat online na stránkách PPL. Službou PPL je možné zavážet zásilky do 30 kg. Za doručení zásilky přepravní službou PPL zaplatíte 100,- Kč bez DPH (120,- Kč s DPH).

Zasílání rozměrnějšího zboží službou Toptrans

Zásilka bude doručena druhý pracovní den od odeslání v čase 9 do 16 hod. Přesný čas dodání v den doručení nedokážeme garantovat. Službou Toptrans je možné zasílat zboží na paletě nebo velká balení. Za doručení zásilky službou Toptrans zaplatíte od 300,- Kč bez DPH. Cena je závislá na balení zboží a měla by být uvedena při objednávání zboží.

Reklamace mechanického poškození zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat obal i obsah zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela v pořádku. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem či na přepážce škodní protokol a zboží nepřevzít. Mechanické poškození zásilky je nutné nahlásit. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.

 

Možnosti platby:

Při osobním odběru v kamenné prodejně můžete platit hotově nebo platební kartou.

Dobírka při převzetí zboží - platí pro všechny přepravní společnosti. Za zboží zaplatíte hotově po převzetí zboží od přepravní společnosti. Za doběrečné je příplatek 49 Kč bez DPH (59,-Kč s DPH).

Bankovním převodem - platí pro všechny druhy odběru. Za zboží zaplatíte předem bankovním převodem. Následně Vám zboží zašleme na uvedenou adresu, nebo si ho můžete odebrat osobně u nás na prodejně. Tato služba je zcela zdarma. Oproti platbě na dobírku tedy ušetříte cenu doběrečného.

 

Ochrana osobních údajů:

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) kupujícího jsou shromažďovány a zpracovány v souladu s aktuálními předpisy. Více o ochraně osobních údajů zde.

Veškeré údaje získané od kupujícího jsou využívány výhradně pro vnitřní potřebu prodávajícího (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nebudou poskytnuty třetím stranám s výjimkou dopravce, za účelem bezproblémového doručení zboží.

Osobní údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami.

Kupující zaregistrováním, uzavřením objednávky nebo odesláním dotazu k produktu pomocí webového formuláře souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy nebo zodpovězení dotazu za účelem případné nabídky zboží a služeb, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Uzavřením smlouvy se všeobecné obchodní podmínky prodávajícího stávají pro kupujícího závaznými.

 

ODFjMWNhOT